Årets julklapp i bloggosfären.





Själv köpte jag 3 ex på print on demand, en till mig och två att ge bort i julklapp.


Fler som skrivit:
Doom4, Same Same But Different, Mina Moderata Karameller, Opassande, Tradition och Förnyelse, Disruptive, Infallsvinkel,


Eivor Karlsson undrar:

Det har kommit en skrift: ”Bloggen som politiskt vapen?”. Men hur kraftfullt politiskt verktyg är egentligen bloggar och Internet?  Författaren till skriften tror att bloggarna kommer att påverka europavalet 2009 och riksdagsvalet 2010.. Den som lever får se. Men det förefaller ändock vara något av en överdrift. 
Kommer verkligen verkstadsarbetarna, de många varslade, sjukvårdsbiträdena, de utförsäkrade som lever i utanförskap, i den mån de röstar, att påverkas av bloggarna? Och dom är ganska många. 


Kanske inte av bloggen i sig, men vi som bloggar är verkstadsarbetare, varslade, sjuksköterskor och utförsäkrade.
Vi har familj, vänner, arbetskamrater, studiekamrater, anställda och chefer som vi kan påverka.

En blogg är inte bara det som står skrivet på nätet, iaf inte min blogg.



pingat på intressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Christian Rudolf

En blogg är precis som ett fikarum. Man diskuterar saker och ting, i den bemärkelsen kommer det att påverka valet, det kommer helt enkelt att finnas fler fikarum

2008-12-06 @ 09:29:36
URL: http://www.disruptive.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0