Bra musik på youtube och LastFM.

Hittade lite bra musik på www.lastfm.se som jag tänkte dela med mig, tyvärr måste jag plocka ut det från youtube istället för lastfm, är det nån som vet varför man inte kan, eller är det bara jag som är dum i huvudet?

Först ut är Amberian Dawn - River of Touni, Sångerskan är en Myspacekompis.





Härnäst kommer Decadence, sångerskan är en kombinerad helgon/myspacekompis, hon skickade mig ett gratisprov på sin musik vilket ledde till att jag köpte allt de släppt. (ja, det är en hint)





Catamenia
- Koulon Tanssi har nog ett av de bästa intron jag hört.





Nu lite lugnare Amorphis - Alone. (myspace)






Vi avslutar med Svartmetallshumor. Sportlov - Offerblod i Vallabod.





Så, kommentera gärna och skicka rekommendationer, undvik dock artister som är för IPRED.



Pingat på intressant


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0