Tidningsutgivarnas FRA-Lagsdebatt.


Tidningsutgivarnas debatt om FRA-Lagen i morse kan du se här, lite knackig lina.
Tydligen sändes den via Aftonbladet också, den länken måste dykt upp mellan 07:30 och 08:30 i morse för jag missade den helt.
Jag jobbade nattskift så jag missade tyvär livesändningen pga att jag somnade, men den ska tydligen läggas upp under eftermiddagen i bättre format.

Mark Klamberg berättar om debatten, samt så får man se i kommentarsfältet att han har fått tillstånd att byta ämne på sin avhandling, bäva månde övervakningsivrarna.
Fler referat på Norrtelje Tidning: Morfar Gunnar, Farmor Gun,

Opassande skriver: Mats Johansson (m) ursäktade sig med att han “i alla fall kvittade ut sig för att slippa rösta igenom FRA-lagen”


Fler om FRA-lagsdebatten: HD, Ny Teknik, DM, AB,



Pingat på intressant.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: mohammed allah

Nu är den här Mohammed T-shirts art från Sverige. Den är inte snäll men det är inte meningen för muslimer har mord hotat 2st för mohammed bilderna och mördat 6 Svenskar på bali och det räcker tycker jag. Denna sidan är inte rasistisk, den är skapad av Svenskar och Persier tillsamans mot islam. Vi kommer att sluta när muslimerna slutar med sitt internationela blodbad.

2008-12-09 @ 19:02:42
URL: http://www.mohammedt-shirt.com
Postat av: scaber nestor

föregående kommentar borttagen pga reklam.

2008-12-09 @ 23:05:19
URL: http://scabernestor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0