Magnus Betnér äger.

Ja, jag vet att jag sade godnatt för ett par timmar sedan, men förutom den uppkomna debatten ang min moderering av inlägg så hittade jag Magnus Betnér via Sjölander som i sin tur hittade det via Kjellberg.

Varsågod, här är Betnérs inlägg

skiter i att pinga det.


Jag nådde förresten mitt "all time high" på bloggportalen idag.
Det är då fan att det ska krävas imbecilla politiska beslut för att jag ska hamna högt på en lista.

Denna blogg är med på topplistan över de mest länkade bloggarna på Bloggportalen.
Placering, alla: 20
Placering, IT och bloggande: 6
Placering, Journalister och media: 9
Placering, Politik och samhälle: 22




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0