Förolämplingsbattle.

Hade lite skoj med ett troll.

Av nån anledning kan jag inte lägga upp bilder på bloggen, men är ni snabba kan ni läsa orginalet på Birgitta Ohlsson's (fp) facebook-logg.

Det handlade från början om en stödgala för Iran den 30 augusti där bla Mona Sahlin (s) ska tala.




Olah Milton Örtengren
Hur behjärtansvärd galan än må vara så värderar jag den mänskliga rättigheten att slippa lyssna på Mona Sahlin större!



Niklas Starow
Kan man inte gå på en gala om mänskliga rättigheter pga en person så kanske man inte hör hemma på en sådan gala?




Olah Milton Örtengren
Hej Niklas! Så här du dyker upp som en pajas ur en låda och insinuerar att jag inte står för mänskliga rättigheter!? Inte så ovanligt från en kommuniströd liberal som du. Jag är knappast förvånad! :)




Niklas Starow
Hej Olah, fortfarande mentalt oförmögen att driva en seriös debatt ser jag. Tänk om du existerat på riktigt istället för att vara ett forumstroll.




Olah Milton Örtengren
Att jag avslöjat dig som lika liberal som Fidel Castro satte sina spår märker jag. :)



Niklas Starow
Ibland tror jag att du är på riktigt, när tänker du outa dig som den fejkade kristdemokratiska bloggen gjorde för ett tag sen?



Olah Milton Örtengren
Ja, det är ju en del i ditt sjukdomstillstånd att inte riktigt förstå vad som är verklighet eller fantasi, Niklas.



Niklas Starow
Om nån undrar över min politiska tillhörighet så är det bara att undra på, jag tillhör inget parti och trots Olahs enträgna påståenden har jag aldrig hävdat att jag är liberal eller hängett mig åt kommunism. Det handlar helt enkelt om en usel debattör som i brist på argument använder sig av klassiska argumentationsfel.

Felet jag (tydligen) gör är att jag klarar av att samarbeta med personer ur båda blocken, tidigare genom nätverket "Svart Måndag" och nu för "Den Nya Medborgarrättsrörelsen".

Några frågor?




Niklas Starow
Om man påstår sig arbeta för de mänskliga rättigheterna kan man inte utesluta personer ur debatten Olah, det är att arbeta MOT mänskliga rättigheter. För de flesta av oss är detta självklart, för andra är det nyheter, för ett (lyckligtvis) fåtal är det verklighetsfrämmande.




Olah Milton Örtengren
Frågor? Nej, din desperation är mer än vältalig.



Niklas Starow
Olah, om man känner sig tvungen att belysa att motdebattören är desperat är man antagligen väldigt ensam om den åsikten.

Nästa?



Olah Milton Örtengren
Flyg fula fluga flyg! Är han borta!?



Niklas Starow
Ahw, du är nästan söt. här är en låt. http://www.youtube.com/watch?v=WWdgiFzpolA



Olah Milton Örtengren
Där argumenten tryter tar YouTube vid. Allt för vanligt bland dessa desperata vänsteranhängare.




Niklas Starow
Vem argumenterar? Om du anser detta vara en debatt så börjar jag förstå hur du fungerar i vanliga fall. För resten av befolkningen är detta en förolämpnings-battle.

Vill du att jag ska förklara eller vill du fortsätta tro att vi debatterar?




Olah Milton Örtengren
*gäsp*........Sov gott, Kommunist-Niklas! Imorgon är en annan dag.

Då du också får chans att visa dina fantastiska argument för mänskligheten. Jag och Facebook har ju hittills bara fått ta del av din omänskliga sida.

Sov gott!



Niklas Starow
Ditt lilla problem är att du inte är förmögen att debattera på annat än sandlådenivå, så jag pratar med dig på det språk du förstår.

Mina debatter sparar jag åt de jag anser vara värt att debattera med.



Uppdatering:

Olah fortsatte idag, tyvärr har Birgitta hunnit radera tråden.

Men avslutningen blev att jag utmanade Olah Milton Örtendal på offentlig debatt

Han avböjde.


Så mycket cohones finns det i honom alltså.







Om ni vill veta mer kan ni besöka Olah's blogg (vilken jag tyvärr snubblade över några gånger när den var ny).

Om ni kommer ihåg Ole Dolyckan på gamla politikbloggen så påminner språket ganska mycket om varandra, allt Reinfeldt gör hyllas sekteristiskt, de som säger annorlunda är kommunister.


skiter i att pinga.

Kommentarer
Postat av: pellepennan

Ja honom är det synd om. Är han på riktigt eller är han ett ihopfantiserat internetkuckelimuck av någon satirisk liten vänstermänniska?

Mary från mina moderata karameller råkade ut för sagda ärkepucko i en diskussionstråd om upphovsrätt. Karln kan inte debattera alls och påstår att han skall kandidera för moderaterna. Stackars moderaterna i sådana fall.

2009-08-25 @ 14:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0