Idag lobbar jag för Same Same But Different som ska vara med i Babel ikväll med Jan "va fan e google?" Guillou

Förutom att SSBD har skrivit ett utomordentligt bra inlägg om opinionsbildning så ska Sofia delta i Babel (svt) där en diskussion om det nya medielandskapet med bla Jan "va fan är google?" Guillou.

Själv sitter jag och försöker få min hjärna att fungera tillräckligt bra för att formulera en inbjudan till några representanter för våra riksdagspartier för ett möte om integritetsfrågor under EU-valrörelsen. (liknande den vi hade med Junilistan och Piratpartiet i Hjärup i söndags)

Jag kommer att befinna mig i Hufvudstaden 19-22 Mars och tänkte passa på att möta upp lite folk när jag ändå är där.

Problemet är att jag jobbar nattskift denna veckan och min hjärna är snömos, så om om en representant för ett riksdagsparti råkar läsa detta, hör av er till mig (efter kl 14.00)

Nu ska fabbro skabbe gå och lägga sig....



Fler som pratar om integritet:
Affärsvärlden, IDG, Jofen, Hax, BB, Mitt i steget, Leo Erlandsson, DN, KvP, Minimaliteter, Odsvall, Ett Otyg.


Pinged at Twingly, Intressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0