Nätverket Svart Måndag på IRC.

NSM-Sverige finns nu på IRC för dig som vill diskutera oss, våra frågor, framtiden eller bara allmänt runt integritetsfrågor.

Så, kort sagt.
Det enda du behöver göra är att ladda ner mirc på:
www.mirc.com

välj quakenet

skriv /join #n-s-m

eller skriv n-s-m i kanal-listan och tryck sedan på 'join'


Också publicerat på NSM-Sverige.


Hej FRA!

Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med Mujahedin-e Khalq, Teyrbazen Azadiya Kurdistan eller al-Jihad. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad нападение betyder. Men tack för visat intresse!


 PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen på www.hejfra.se



Pinged at Twingly, Intressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0