Hoppa på i farten, det blir skoj ;)

De som läser bloggen regelbundet har kanske luskat ut att jag gör ganska mycket, själv anser jag att jag har relativt gott om tid eftersom all planering inför en aktivitet görs under tiden jag gör något annat.

Exempelvis så jobbar jag skift och under tiden som jag gör detta monotona arbete så planerar jag någon aktivitet, vad nästa blogginlägg ska handla om och gör lite fackligt.
Detta gör att så fort jag stämplar ut så är planeringen redan klar och det är bara att sätta igång.

Ja, emellanåt händer saker som inte går att planera, som nåt centerpartistiskt utspel som visar på stora ord (men utan handling) eller att någon upptäcker att det finns 2 motioner för att riva upp FRA-lagen.

Men i det stora hela har jag rätt gott om tid till att hålla kontakt med familj och vänner, gå på puben, fixa hemmet och annat löst.


Problemet är att när jag berättar om mina aktiviteter när jag är ute och dejtar så låter det så förbannat mycket att de stackarna tror att jag inte kommer att ha tid över för dom.
Förståeligt, för det låter som jag är igång non-stop.
I ärlighetens namn, skulle det bli för många bollar i luften så inte fan tänker jag ge upp kärlek för att sitta i trista fackliga möten.



Så, nu skiter jag i dejting-sajterna för ett tag och gör ett experiment.

Ni som läser bloggen regelbundet vet det mesta om mig (som tål publicering), så jag tänker ge er i uppdrag att hitta en blind-date till mig.

Vad?
Tro mig, jag har testat min egen kompiskrets, jag har testat dejtingsajter och på krogen hittar jag INTE en soulmate.

Därför testar jag er nu.

Jag bor i Skåne, så det hjälper om hon bor åtminstone i närheten.
Göteborg och Stockholm är jag i då och då, men med 4-skift är det såpass oregelbundna jobbtider att det är ganska kört, men har den ni har i åtanke lika lätt att resa som mig så är jag öppen för förslag.

Utseendemässigt har jag inga direkta kriterier, men inte skinn och ben eller groteskt överviktig,
Det jag letar efter är "det" som i "det man inte kan sätta fingret på", något obestämbart som antagligen bara jag ser.
Åldersmässigt bör hon vara i närheten av mina 35.

Så.
Vad väntar ni på?
Leta igenom era telefonböcker efter kvinnan som letar efter drömmannen (*)



(*) Drömmannen i detta fallet är en 35-årig nätaktivist på 188cm och ca 90kg, cendrefärgat hår med stänk av grått, hår i ansikte och på bröst (inget på ryggen) stora fötter och små händer.




Hyfsat nytagen bild, (ja jag är med i ett ordenssällskap.)




Nu vet jag att det pågår en kampanj mot oss män i 30-årsåldern, där jag säkert passar in på några av av fördomarna om en 35-åring, men jag tafsar bara om jag blir inbjuden och massera kan jag också om det skulle krävas, men inget att förvänta sig.
Ska du ha te får du berätta vilken sort du vill ha, annars blir det en neutral, jag är, trots rykten om det motsatta, ingen tankeläsare.
Men jag betackar mig för den kvinna som Malin Wollin presenterar som ska vara "kåt, glad och tacksam".




Ps.
Jag modererar kommentarsfältet för denna så ni kan lägga in mailadress där om ni vill att jag ska höra av mig.





Pinged at TwinglyIntressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Annika Beijbom

Alltid kul när du skriver dina personliga inlägg. När det gäller Lissabonfördraget är vi oense men trots detta är jag nöjd scabbe-läsare. Ska sondera telefonboken men det får väl vara någon med någorlunda samma brinnande engagemang i olika frågor annars blir det väl rysligt trist i längden.



Hälsningar

Annika

2009-10-01 @ 14:17:44
URL: http://beijbom.blogspot.com
Postat av: Dennis Nilsson

Skam den som ger sig. :-)



2009-10-04 @ 07:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0