Dead man talking.

Från:
http://www.dn.se/nyheter/varlden/bin-ladin-sander-varning-till-europa-1.961151

- En intelligent man slösar inte sina pengar och söner på ett gäng kriminella i Washington, det är en skam för en person att vara i koalition med en överbefälhavare som inte respekterar mänskligt liv och som medvetet bombar byar från luften, sade bin Ladin enligt organisationen Site, som bevakar webbplatser publicerade av islamistiska grupper.



Få se nu, en svårt njursjuk person ska alltså ha överlevt i grottor i 8 år, med begränsad eller obefintlig möjlighet till dialys och läkarvård.
Ring sjukvårdsupplysningen och kolla hur länge en person med "secondary osteoporosis" överlever utan läkarvård.



CNN, Al Jazeera, Expr, svd, AB.
Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Kurt

Tjaa, tomten lyckas ju hålla sig vid liv och vakna upp varje julafton.

2009-09-25 @ 20:22:20
Postat av: Undrande

Att CIA ens vågar göra sådan patetisk propaganda. ALLA som någorlunda har huvudet på skaft, dvs de som ser annat en Annika Anka etc, vet att Bin Ladin är en produkt för att skrämma folk när det passar. War on Terror är perfekt för eliten eftersom det aldrig kan bli en vinnare, som annars, i ett krig mellan två nationer och därför kan de ta bort mer och mer friheter från individerna för att skylla på det eviga kriget mot terrorismen. Vakna!! Patetiskt..

2009-09-25 @ 20:49:10
Postat av: David

Hm, kom över den här bloggen när jag lalade runt på dn.se och diggar det du har skrivit. Kanske ska ta att börja följa min första blogg nu... :o



Sen det där med bin laden, varför var han aldrig med på FBIs most wanted list? O.o

2009-09-25 @ 20:52:46
Postat av: Peter

Bin Ladin är visst med på FBI:s "Most Wanted", men han är inte efterlyst för 9/11. Detta, enligt frilansreportern Ed Haas som ringde upp FBI och frågade om detta, för att det inte finns några hårda bevis för bin Ladins inblandning. Hör och häpna!

2009-09-25 @ 21:12:43
URL: http://www.9-11.se/blog
Postat av: David

Ajuste, glömde bort att det var så det var. Får ta och kolla upp lite bättre nästa gång man skriver något. >_<

2009-09-25 @ 21:19:04
Postat av: David

Erm, när jag försöker gå in på din blog Peter så får jag ett virus medelande: Contains recognition pattern of the HTML/Crypted.Gen HTML script virus. O_o

2009-09-25 @ 21:24:00
Postat av: apocalypse nowish

Faktum är att det inte finns några bevis alls för att Bin Laden eller ens al-Qaida låg bakom 9/11. Har aldrig funnits, trots att vi fortsätter höra det.

2009-09-25 @ 23:19:36
URL: http://thecautionaryrevelation.blogspot.com
Postat av: Bill

Varför får jag virus när jag kommer till denna sida. Är det CIA som ligger bakom detta, eller så kan det vara Bin Laden som sitter med gjorde terrorist attack på min dator....tror nog att det kan vara Bin Laden eftersom media säger att han låg bakom 9/11 ( lögn)

2009-09-26 @ 07:10:56
Postat av: Peter

Jag har haft problem med min sida på sistone. Någon verkar ha hackat. Glöm att jag postade länken. Jag får samma meddelande som du, och då är det ändå min sida... :-(

2009-09-26 @ 07:31:18
URL: http://www.9-11.se/blog
Postat av: scaber nestor

@Peter



Jag har återkallat publiceringen av dina kommentarer pga att din blogg innehller virus, fixa det så lägger jag upp dem igen.

maila mig på [email protected] när det är gjort.

2009-09-26 @ 07:47:54
URL: http://scabernestor.blogg.se/
Postat av: Hester

Fick inte upp länken, är det Lars Ohly som har uttalat sig igen? Fast han rör väl på sig?

2009-09-26 @ 08:11:14
Postat av: Klas

I Tyskland bor flera miljoner muslimer med rötter i mellanöstern.

Detta innebär en enorm säkerhetsrisk eftersom många av dem valt att leva utanför samhället och därför är mycket mottagliga för terroristernas propaganda och därför lätt kan inspireras till våldsdåd.

Vi måste bekämpa Islam med samma övertygelse som vi bekämpade, och besegrade, Nazismen.

2009-09-26 @ 11:36:13
Postat av: scaber nestor

Tack Klas, jag håller på med ett inlägg som går under arbetsnamnet "a long list of imbecill" och behövde fler exempel.

2009-09-26 @ 13:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0