Vissa kedjebrev är helt enkelt bättre än andra.

Idag är det den Internationella Knäppskalle-Dagen!



Skicka detta jobbiga meddelande till en störd kompis eller kollega, precis som jag gjorde.



Jag bryr mig inte om ifall du slickar på fönster,
 
åker med en speciell buss eller okontrollerat kissar på dig.. 
Du sprider solsken runt dig, du är helt jävla speciell!

Du spenderar varje sekund med att vara arg,

uppretad eller arg och det är en hel minut

full av lycka du aldrig kommer få tillbaka.


Dagens meddelande är:
 

Livet är kort, bryt reglerna, glöm snabbt,

kissa långsamt, älska innerligt, skratta okontrollerbart

och ångra aldrig något som fått dig att le. 

Skicka detta meddelande till alla du älskar och inte vill förlora under 2009, även mig.

 

 

Äntligen ett kedjebrev som håller vad det lovar:

 

Kommentarer
Postat av: Anne Kekki Forshaga

skrattar

2009-10-01 @ 06:55:41
URL: http://annekekki.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0