2006 - 2010 - 2014, en utveckling i repressiv lagstiftning som måste stoppas.

Via Opassade och Rick Falkvinge.






Ser också att jag underskattat PP's möjligheter att nå riksdagen
.
Får man 6% hos förstagångsväljarna utan någon egentlig debatt utanför internforumen så kan jag bara tänka mig genomslaget under sommaren när det tar fart på riktigt.


Sen är jag hedrad och hoppas det inte stiger mig åt öronen att bli kallad Idol.

Fler om ämnet.
Lars-Erick, Anders S, Troberg, Satmaran, Juridikbloggen.

Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: urban cat

Fy fan,(ursäkta kraftuttrycket) vilken obehaglig tabell... Inga nyheter, men när man ser det uppradat så å börjar fantisera vidare, vad det kommer att stå, nästkommande år... RYSNINGAR!



Du är faktiskt en av mina idoler åxå, så nu får du verkligen anstränga dej att stanna kvar på jorden!!

Hugs!

2010-04-05 @ 19:15:00
URL: http://projektpariktigt.blogspot.com/
Postat av: Mannan

Jaa, vet du att jag fick visa id-kortet häromkvällen när jag skulle sätta in 4000 på kontot så jag skulle kunna betala hyran med mitt egiro! Hur sjukt är inte det!! Man blir stämplad som en j'''a brottsling för att man äger kontanter, alltså papperspengar!!

2010-04-05 @ 23:12:00
URL: http://resurspank.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0