Expressens idiotrubrik över en tragisk olycka. "Varg attackerade", kyss mig i arslet.

En tragisk olycka drabbade en flicka vid Lycksele Djurpark.
När flickan fick in foten under det (imho) undermåliga stängslet som skiljde besökarna från vargarna, så bet alfa-vargen tag.

Resultatet blev en avbiten tå och huggmärken i foten.

Detta får Expressen till "Varg attackerade flicka på djurpark"

Fan, inte ens Jaktjournalen får det till något annat än en olycka....

Idiotjävlajournalister och deras sensationslystna piss.


Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,


Kommentarer
Postat av: Johannes

Läste på vk.se , pappan som inte va där sa att vargen hade stuckit ut huvudet och nosen.. under stängslet och bet tag i foten.

Låter lite konstigt i mina ögon dock, men jag va inte där heller så svårt för mig att veta.

2010-07-29 @ 12:11:13
Postat av: Scaber

@Johannes.



Eftersom det inte bekräftas från vare sig media eller djurpark så får det nog anses som ett försök från fadern att slippa undan ansvar.

2010-07-29 @ 14:40:05
Postat av: Patrik

Det är omöjligt för vargen att sticka ut nosen under stängslet. Det är gjort av stålnät där hålen är fem cm stora, fastgjutet i betong nedtill och med ett extra trästaket utanför.

Man kommer inte åt vargarna av en olyckshändelse, man måste medvetet anstränga sig för att lyckas med vad flickan gjorde.

2010-07-30 @ 14:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0