Finnes, skribent som kan skriva om det mesta. Sökes, händig person som kan lägga lister ordentligt.

Finnes.
Skribent som kan skriva om det mesta, främst politik, men även mer privata saker.
Har fått flera artiklar publicerade i lokal- och rikspress både i eget namn och som jag skrivit på ideell basis för organisationer.


Sökes.
Händig person som är duktig på att lägga lister.


Jag bjuder 1st artikel om det ämnet du önskar ta upp.
Jag har dock betänkligheter och tänker inte skriva vackert om vapenindustrin, Genmodifierad mat etc.
Se min blogg om du undrar över mina ställningstagande.


Listerna står jag för, du står för verktyg och kunnande.

Du bör finnas i Malmötrakten.

Hör av dig till:
[email protected]


Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Sgt Pepper

Skattefusk Niklas, skattefusk! :-)

2010-06-05 @ 16:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0