Konsten att skämma ut sin son - Gunnar Abele är pappa till Anton.

Anton Abele är lite av en youtube-kändis.
Hans små klipp har blivit föremål för satir och förlöjling, men har ändå givit honom en plats i rikdagen.


Vilket i princip gör honom till en tacksam måltavla.

Och det blev han i Schulmans show.
Nu tycker jag personligen att Schulmans show är skit, men det har inget med saken att göra, vill folk titta på trams så gör de det.


Men då händer det som inte får hända.

PAPPA KOMMER OCH SKA RÄDDA SIN LILLE PÖJK.


Som en överförfriskad isbjörnshona kastar han sig in och kräver ursäkter och hotar med polisanmälan om satiren inte plockas bort.




Jag tror Anton nu begraver sitt ansikte i sina händer och säger "Åh nej..." (åtminstone hoppas jag att han gör det)
För det snälla pappa har gjort är inget mindre än att kastrera sin son.

Tack Gunnar Abele, för att ha gett Anton Abeles alla belackare vatten på kvarnen för resten av hans liv.

Han kommer aldrig att med trovärdighet kunna debattera mot en meningsmotståndare utan att folk tänker
"Undrar om han kommer att ropa på pappa?"


Jag får hålla med Alliansfritt Sverige.
Curling-generationen har nått riksdagen.




Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0