J'accuse! (SD till riksdagen)

Återger ingressen till Michael Gajditzas inlägg om kampen mot främlingsfientlighet.

De som känner mig vet att jag erkänner allas rätt att rösta på det alternativ de vill, men de vet också att jag in till absurdum försvarar de som oförskyllt drabbas av nationers och personers förföljelser, bara för att de råkar vara födda i fel land, av fel sorts föräldrar eller in i "fel" religion.

Vill tillräckligt många att SD ska finnas i riksdagen, så är det bara att acceptera.
Men jag sällar mig inte till den grupp människor som gläds över det.



J'accuse
.


"Istället för att hänga läpp över det, eller att rikta ilskan mot Sverigedemokraterna, är det dags att ställa frågan: hur fan kunde detta hända!
Svaret är att det hände därför att de flesta politiker, media och antirasister inte visste hur de skulle hantera Sverigedemokraterna.
De tog inte debatten MOT partiets idéer! Ska ilska riktas någonstans är det mot dessa!

Vi, Michael Gajditza och Torbjörn Jerlerup, två bloggare som tagit striden mot Sd:s idéer, anklagar riksdagspartiernas strateger och ledare.

NI HAR SABOTERAT KAMPEN MOT SVERIGEDEMOKRATERNA!"




AB, AB2.

Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: bloglovinbyten-ja

Ett ord: Katastrofval!

2010-09-20 @ 23:33:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: cura emorroidi

Men all forskning visar ju på att de ökar i popularitet om man tar debatten istället för att ignorera. Jag menar det hade kanske blivit ännu värre.

2010-09-21 @ 14:03:49
URL: http://www.it.hemapro.com/
Postat av: Emorroidi Cura

A Sbafo!

2011-09-16 @ 13:24:13
URL: http://www.emorroidi-cura.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0