Min tid är värdefull, ju viktigare ett projekt är för mig desto större är min potentiella frustration.

Det kan inte undgå någon att jag gett mig in i projektet "Liberaldemokraterna" vid det här laget.

Det skrivs debattartikler, inlägg på hemsidan, möten över halva landet.
Att balansera detta med ett heltidsjobb, mitt fackliga uppdrag och den (lilla) fritid jag har med kompisar är inte helt lätt.

Igår spändes bågen lite för hårt och jag for ut mot en del av mina partivänner med ett uttalande jag skäms för idag.


Därför vill jag be samtliga inblandade reservationslöst om ursäkt.


Niklas Starow.


Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0