Vilka är era skäl till att Anna-Karin Hatt ska bli centerns nya partiledare? Jag börjar med mina fyra.


1. Arvet från Maud Olofsson att hela tiden tala utan att egentligen säga något bör kunna förvaltas väl av den person som faktiskt skrivit dessa tal.


2. En anonym person som innan hon blev minister aldrig gett uttryck för en egen åsikt utan bara förmedlat till andra vad de bör tycka kommer att bli en finfin galjonsfigur.


3. Förvaltandet av Maud Olofsson's arv att föra partiet högerut och med hjälp av Eskil Erlandsson och Andreas Carlgren sälja ut sig till specialintressen kommer att driva partiets liberala vindar till oss :)


Och slutligen, skäl nummer fyra:
4. Vid Anna-Karin Hatt's avgång kommer alla rubriker att läsas "Hatten Av".



(Anna-Karin Hatt)


Lista era skäl i kommentarsfältet så flyttar jag in dem i inlägget, bloggar ni om det länkar jag tillbaka :)



Fler om ämnet:
Röda Berget, Insert Random.
tv4, AB, AB2, AB3, Röda Berget, Martin Moberg, HAX, Proffs-tyckarna, SvD, SVT, Zac, Magnus Andersson, Tokmoderaten, PLC.

Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0