Hej, länge sen.

Hej folket.
Ja, jag vet att det var länge sedan jag skrev här på bloggen och skälen är flera.


1. Depression.
Jag har upplevt en hopplöshet, vi som kämpar för mänskliga rättigheter gör det ofta på vår fritid på bekostnad av våra nära och kära. Vilket våra motståndare vet inte håller i längden
2. Tillit.
Folk som jag litat på har visat sig vara opportunistiska kräk som inte tvivlar en sekund på att utnyttja personer som mig som ett avstamp för att få en karriär någon annanstans, där de utnyttjat mitt kunnande inom skrivandets konst för att få dessa publicerade under eget namn.

3. Ekonomi.
Under flera år har jag, likt många andra inom medborgarrättsrörelsen, bekostat allt ur egen ficka. Men som i punkt 1 så håller det inte i all evighet.
Jag har inga skulder, men tyvärr har jag tagt på mig utgifter för hemsidor och annat som kostar mig ett antal tusenlappar om året.

Så var är jag idag?

På återhämtning kan man säga.
Jag hoppas jag kommer tillbaka i gammal god form, att den nya bloggen med aspirationen att ta mig till Europaparlamentet 2014 blir välbesökt, kommenterad och utmanad.
Visst, jag har flattr på den bloggen, men till dags datum så kostar även det mig mer än jag får in.
Så med ganska stor skam så ställer jag frågan om ni vill vara så vänliga att antingen ta er till:
Niklas Starow till Europaparlamentet 2014 och flattra den, eller sätta in några tior på mitt SEB-konto.

SEB: 5526 - 0003489

Tack.

Pinged at TwinglyIntressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du är tillbaka på bloggen.

2011-11-19 @ 15:41:31
Postat av: vibram five fingers

Jag har inga skulder, men tyvärr har jag tagt på mig utgifter för hemsidor och annat som kostar mig ett antal tusenlappar om året.

2011-11-24 @ 09:11:25
URL: http://www.cheaptoeshoes.com
Postat av: AH

Fortsätt kämpa :) 50 pix donerade, köp lite glögg och chilla!

2011-11-24 @ 21:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0