En viss förändring som redan har skett.

"Scaber Nestor" har i integritetsrörelsen varit ett inarbetat begrepp i snart 4år.
De som är mina trogna läsare vet vem jag är, vad jag står för och att jag inte viker för något för att nå mina mål.

Därför kan jag med gott samvete gå över till min mer officiella sida "Niklas Starow till Europaparlamentet 2014" och köra hårt framöver.


Jag kommer inte att sluta skriva här, men tidspress gör att jag måste prioritera och i det måste jag under de närmaste årn välja den mer officiella sidan.


DÄREMOT!
Känner ni att ni har ett gästbloggsinlägg ni absolut måste få spridning på, skriv i mitt kommentarsfält eller maila mig på [email protected] så publicerar jag det här.

Kommentarer
Postat av: Lebanezza

Ha en fortsatt trevlig onsdag :)

2012-04-04 @ 20:19:24
URL: http://lebanezza.blogg.se/
Postat av: Martina Frick Isberg

Hej!

Jag heter Martina och är Cancerfondens kontaktperson för bloggare. Vill du hjälpa Cancerfonden att rekrytera fler månadsgivare i samband med en kampanj som vi kommer ha i maj? Till exempel genom att sprida kampanjen via din blogg? Hör av dig till [email protected] så berättar jag mer om hur du kan hjälpa oss. Med vänlig hälsning Martina Frick Isberg.

2012-04-24 @ 16:09:10
URL: http://www.cancerfonden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0