Stora bloggpriset - cirkusen är igång.

Såg hos Mymlan att de dragit igång cirkusen runt stora bloggpriset, förra året var jag svagt *host* negativ till idén då jag trodde att det skulle bli en klubb för inbördes beundran som skulle resultera i en tävling om vilka som kunde länka hårdast till varandra och till AB.


I efterhand har jag hört hur kul det var där och bara att träffa de man tidigare bara läst och slängt käft med via kommentarsfält var värt att vara med i spektaklet.


Så i år.

*trumvirvel*

Har jag tackat ja.


Nu kom mailet i måndags och jag har varit på LEAP-utbildning (Leadership, Education And Performance) mån-tor så jag läste det inte förrän idag.
Men det gick bra, fick ett snabbt svar och nu är allas er skabbe djupt involverad i cirkusen.

Inom dessa områden ska man tydligen nominera sina kandidater.

  • Nöje & kultur
  • Mode
  • Sport
  • Vardagsliv & fritid
  • Politik & samhälle
  • Prylar & teknik
  • Design & inredning

Har redan utsett de flesta mina nomineringar, men jag lämnar kommentarsfältet öppet för förslag då mina kunskaper om mode samt design&inredning är knappt märkbara.

Kom ihåg att jag lägger mina förslag för vad de presterat under HELA året, inte de senaste veckorna.

Hade.

Skabbe.



Fler som skriver om stora bloggpriset:
F1-bloggen, Tonårsmorsa, Malin Collin, Julia Skott.

Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Nina

I vardagsliv och fritid tycker jag du ska läsa en blogg som heter hejaabbe.com för det är bland de bästa som jag har läst. En pappa skriver om sin son med hjärtfel så jätte fint. Jag läste hela frånbörjan som en bok. Man skrattar och gråter.



Och bland modebloggar gillar jag blogg.aftonbladet.se/beautifulones hon är skitbra.

2009-11-10 @ 15:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0