Gillar du Gothbarbies blogg? Dags att visa det rent praktiskt.

Hanna "Gothbarbie" Söderström behöver 55 euro (600kr) för att få upp sin hemsida igen.



Om du undrar varför hon inte sett till att ha pengarna klara så är detta hennes historia:

"Min förra hyresvärd vill ha 13 000 för att renovera, efter att jag hade lagt ut pengar på att måla om både tak och väggar.. det var inte bra nog, så nu får jag betala renoveringen också. Är inskriven på arbetsförmedlingen men eftersom jag inte haft nån anställning tidigare och inte haft a-kassa så får jag inga pengar innan jag varit arbetslös i 18 månader. :P Min ekonomiska situation just nu är med andra ord åt helvete."



Så om du snabbt vill se henne fortsätta blogga om sitt liv och sina erfarenheter så lägg in en slant på följande kontonummer.

skandiabanken
‎9150 - 588.466 - 9


Många bäckar små så slipper vi se "Account suspended" så länge till!
Och blir det pengar över så finns det nog hål att stoppa i.


Tack på förhand.
Fabbro Skabbe.


Ps.
Torbjörn Jerlerup tar upp stafettpinnen!


Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Henke

Hon behöver fan en advokat eller någon som tar den där hyresvärden i örat. Ommålning och sån där fixa-problem-renovering ska man inte behöva betala för alls. Möjligen lite genom förhöjd hyra om värden kan motivera det men inte annars. Det är ju ingen bostadsrätt.

2011-04-26 @ 17:01:59
URL: http://renovering-solna.se
Postat av: scaber nestor

Hyreslägenheter brukar ha en standard för folk att rätta sig efter, i GB's fall hade hon väggar i lila, något som inte är enligt standard.

Ommålningen blev inte godkänd och då kan hyresvärden måla om och skicka räkning till förra hyresgästen.



Dock låter 13 papp som något av en saltad räkning.

2011-04-26 @ 23:36:11
URL: http://scabernestor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0