7 saker-utmaningen.

Så, jag har blivit utmanad av urbancat att skriva följande.

Uppgiften är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa
* Utmana 7 andra i slutet av inlägget och länka till dem
* Lämna en kommentar i deras blogg om att de har blivit utmanade


* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa


1. Jag hoppade över 6m i längdhopp som fjortonåring.

2. Under en skapligt stor del av mina tonår räknade jag sträckorna jag färdades i hur många öl jag orkade dricka under tiden.
Sträckan Karlstad - Göteborg tog 19 folköl, pisspauser inkluderade.

3. Min far lade mitt horoskop när jag föddes, där fick han fram att jag skulle bli antingen skådespelare (Grå man, Lusten finns - Gråten är borta + lite småroller) eller politiker (Nej till EU-rörelsen, Junilistan, Svart Måndag).
Det kan vara en självuppfyllande profetia iom att jag kännt till det hela tiden, men kan inte riktigt skaka av mig känslan av "något mer".

4. Jag sover bättre i en soffa än i en säng.

5. Har jag väl satt upp något på väggen har jag väldogt svårt att komma till att ta ner det igen.
Därför har jag fortfarande 2 trasiga hemmabiosystem runt TV'n.

6. Jag gillar Systembolaget.

7. Jag förstår att man ska kunna skämta om allt och jag vill att man ska skämta om allt.
Men jag tycker ändå inte att cancerskämt är roliga.



* Utmana 7 andra i slutet av inlägget och länka till dem
.


Amanda Brihed
Daniel Åberg.
Josef Säger...
Hultins Tankegång.
Erik Laakso
Stig-Björn Ljunggren. (måste man skapa konto hos om man vill posta kommentarer, så han får vackert leta sig hit utan hjälp av kommentarsfältet)
Maria Ferm (mp)



pingat på intressant

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Erik Laakso

Då var det klart.

http://www.eriklaakso.nu/?p=139

2008-11-05 @ 00:03:17
URL: http://www.eriklaakso.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0