När man inte trodde dagen kunde bli värre.

Varghatarlobbyn vinner ytterligare en strid.
Licensjakten på varg kommer att omfatta mellan 20-40 individer.

De ska alltså skjuta bort 10-20% av den totala populationen.

Jag är äcklad till den grad att jag vill ge utlopp för det.


Och för de inavlade pissråttor som inte har mental kapacitet till mer än "öööhh, skit nerej, du borju ente här".
Jag är uppvuxen i Ö.Deje i Värmland, gick i skola i Malung, gjorde lumpen i Älvdalen.

Så jag har bott i, lekt i, gått vilse i, hittat hem igen i, jagat i, campat i, pluggat i, lekt soldat i och sprungit de jävla orienteringsrundorna i vargtrakter i nästan hela mitt liv.


Så följ din instinkt och håll käften.






Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer
Postat av: Eduronflux

Bra sagt

2009-12-01 @ 19:12:47
URL: http://eduronflux.blogspot.com/
Postat av: Jinge

DET är ett så förbannat vansinne att man blir alldeles matt. Det är givetvis inte vargen som bör begränsas, det är dessa saatans idioter till politiker!



:-(

2009-12-01 @ 19:43:35
URL: http://jinge.se
Postat av: smen

Frågan är ju om licensjakt på 20-40 individer kommer att räcka. Jag menar, de är ju så många, de däringa politikerna :)

2009-12-01 @ 21:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0