Jag fick avslag på min begäran att offentliggöra ACTA-Avtalet.

Jag fick läsa nyss i Svenska Dagbladet och Dagens Nyheter att jag fick avslag på min begäran att offentliggöra ACTA-Avtalet.

Jag återkommer så fort jag fått avslaget skriftligt så jag vet exakt hur jag ska gå vidare med det.
Men lita på att jag ska gå vidare med det.


Har skrivit om det tidigare här och här.

DN skriver om det också.

HD tar upp ACTA och drar jämförelser med DDR.


Pinged at Twingly, Intressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anaïs

Tänkte väl att det var du, när jag läste om privatpersonen som fått avslag, i SvD! Emotser fortsätningen med nyfikenhet.

2009-03-10 @ 22:49:48
Postat av: Jens O

Det är en delseger att det även, belyses i rikspressen. Förhoppningsvis kommer det nu även upp på EUparlamentets bord. Där det krävs öppenhet, när det blir fråga om straffrättsliga åtgjärder, inte bara ett handelsavtal.

2009-03-11 @ 20:41:33
URL: http://www.odsvall.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0