Tävling - Hur många personkryss har du samlat in?

Jag ägnar ungefär 2 timmar om dagen åt att plocka in personröster åt de kampanjer nätverket stöttar.

Så då tycker jag att det inte vore mer än rättvist att meddela hur dessa röster har lagt sig.

De jag promotat mest är de som skrivit under nätverket Svart Måndag's senaste artikel, men det är långt ifrån alla de jag försökt plocka in.

Därför utmanar jag var och en av er att locka in fler personröster än vad jag har gjort.


Här är de jag lockat in. (romerska siffror)

(uppdaterat 6/6)


EvaBritt Andersson
(v) Antal personröster = II

Erik Josefsson
(v) Antal personröster = XII

Amelia Andersdotter (pp) Antal personröster = XII

Mattias Bjärnemalm
(pp) Antal personröster = V

Anna Troberg
(pp) Antal personröster = III

Anna Hedh
(s) Antal personröster =  III

Ardalan Shekarabi
(s) Antal personröster = VIII

Annika Beijbom (fp) Antal personröster = V

Anders Ekberg
(fp) Antal personröster = III

Zaida Catalan
(mp) Antal personröster = XV

Max Andersson (mp) Antal personröster = III

Christian Valtersson (mp) Antal personröster = I

Johan Olson (jl) Antal personröster = XI

Lena Ek (c) Antal personröster = II

Liv Öberg Nilsson (fi) Antal personröster = I

Christofer Fjellner (m) Antal personröster = IV




Och glöm nu inte att debattera kandidaterna på vårt forum.

Ta gärna upp de vi missat, för i helvete, tror ni vi är allsmäktiga eller?
HJÄLP TILL!!



Fler om personvalet:
SvD, SvD2, Svart Måndag, Svart Måndag 2, Karl Sigfrid, jj.n, Farmor Gun, Sugbloggen, Nemokrati, Beijbom, Röda Malmö, Svensson, Dick, Valtersson, Kyckling, Brihed, Svart Måndag.
Pinged at Twingly, Intressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Mia

Du kan lägga till en på Anna Hedh - helt och hållet din förtjänst. ;-)

2009-05-28 @ 10:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0