Säljare, bettlare, religiösa och politiker - ge fan i min dörr.

Nej, jag gillar inte när det ringer oanmält på min dörr.
Jag har en skylt med "ingen reklam tack" på postlådan och nu när politiska partier ska börja springa runt och leka jehovas ska det definitivt införskaffas en skylt till dörren med  lämplig text och bild.

Jag vill inte ha vare sig röda, gröna, blå eller lila partibeteckningar ringandes på min dörr om jag inte kontaktat er innan.

Men vi gör så här.

Jag slänger ihop en dag eller helg i början av sommaren där jag bjuder in representanter för olika partier som ska försöka övertyga mig och några bekanta om er förträfflighet.



Intresserade kan maila mig på [email protected] eller [email protected]

Jag (vi) har gjort event förut, så var inte oroliga (för mer än att få era argument krossade).




Pinged at TwinglyIntressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Patrik

Scaber Nestor - bloggar i fientlighetens tecken. Slappna av lite mannen.

2010-02-25 @ 22:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0