Trust me, i'm a politician, would i lie?

Nejdå, detta är inte en frisering av siffror inför valet.
'Lita på mig, jag är politiker, skulle jag ljuga?'



Nejdå, det är ekot som har fel, det är preliminärsiffror, skitsaksamma om folk inte får ut pengar till hyra och mat, det ordnar sig säkert.
'Lita på mig, jag är politiker, skulle jag ljuga?'



Nejdå, felet ligger inte hos marknaden som använder Nordpool som enda prissättare, det är konsumenterna som använder el vid fel tidpunkt.
'Lita på mig, jag är politiker, skulle jag ljuga?'





PA, jinge, Badlands hyena, Högberg, Töhrnebom, Danne Nordling,
Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0