Rör inte min sökmotor!

Men för ända in i svarta helvete, ge fan i min sökmotor.
Bara för att man kan, betyder det inte att man ska.

Jag söker på enormt många ämnen och jag kan inte garantera att inget av det kan ha tvetydiga betydelser.
Som när man letar efter kläder till sin 3-åriga dotter som växer som ogräs strax efter man letat nyhetsinslag om ecpat's barnporregister för ett inlägg.
För mig och för andra vanliga dödliga är detta inget speciellt, men för miljöskadade utredare kan det innebära en förundersökning eller varför inte en framtida regering som beslutar sig för att hämnas 3 år av djävulskap och extraarbete mina inlägg och förfrågningar till justitiedepartement och annat har skapat.


Om ni vill stoppa barnporr, se till att ge pengar till de som utreder brotten på riktigt, inte övervakningskåta eu-kommissionärers (och Bodströms) ineffektiva och pengaslukande projekt.



Hjälp till, gå med i Facebook-gruppen.

Skriv om det, som dessa har gjort.

Lena Ek & Christian Engström
Magnihasa.
Johan Örjes.
Ring Broman.
Sagor från Livbåten.
Mina Moderata Karameller.
Tianmi.
Proj0.
Anna Troberg.
The Blackjacker.
Marie till Riksdagen.
Intensifier.
Satmaran.
Mathias Sundin.


DN, AB,

Pinged at TwinglyIntressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anne Kekki Forshaga

Gått med i gruppen på Facebook. Samt bjudit in till den gruppen.

Bra skrivet, rakt på sak

2010-06-04 @ 08:37:43
URL: http://annekekki.blogspot.com/
Postat av: Johanna Drott

Psst. Fel länk på "Magnihasa", där. poke, poke

2010-06-04 @ 15:24:45
URL: http://magnihasa.blogspot.com/
Postat av: scaber

ups, fixat :)

2010-06-04 @ 19:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0