Så här roligt hade jag i Almedalen :)

(bilderna i inlägget tagna av mig själv, Carl Johan Rehbinder och Per Hagwall)

Från vänster till höger - Fredrik Lidby, Carl Johan Rehbinder, Niklas Starow och Erik Laakso.

Vi hittade Tokmoderaten också, blev en gruppkram över blockgränserna :)

------------

Här är utsikten vi i liberalkollektivet (hmm) hade från den lilla lyan.

Här är några av oss, på väg till Fokus-minglet. (Linus Ericsson, Ralf, Annika Beijbom & Jag)



-----------
En av många seminarier jag var på som Johan Norberg talade på.


----------

Gnuggar armbåge med Alexander Bard efter ett av Axess brutalt bra seminarie.



--------------
Jag hittade också till Rådhusgruppens mingel, där jag fick reda på att GS-fackets förbundsordförande följde min blogg :)


------------

Rundvandringen om Visbys sexuella historia med Dick Wase var fantastisk.
Visste ni att det fanns "präst-horor" på medeltiden?



Fler bilder från rundvandringen, denna är från precis innan, med lite ungliberaler.


Här har det satt igång.

--------------

Träffade mymlan på ett mörkt mingel, här med kompis jag glömt namnet på.


----------

Jag hann  också bråka lite på LO's seminarie om arbetslöshetsförsäkringen.

--------

Andra jag träffade i Visby under Almedalsveckan var Anna Troberg, Michael Gajditza, Rick Falkvinge, Lars Leijonborg, Peter Olevik Dunder, Hanna Mörck, Jonas Lundström, Niklas Svensson, Jan Rejdnell, Olof Bjarnason, Per-Olov Sjöö, Sofia Arkestål, Alexander Bard, Claes Nyberg och massor som jag inte minns namnet på.

Samt representanter från:
Ung Liberal
Ung Pirat
Stureplanscentern
Cuf + C
Luf + Fp
GU + Mp
M + Muf
SSU
LO
Svenskt Näringsliv
Axess
Fokus

Journalister från
Expressen, Svenska Dagbladet, Gotlands Allehanda, TV4, Svt.


Tack alla För att ha gjort min första Almedalsvecka helt otroligt sinnessjukt oförglömligt rolig!

Niklas Starow
aka
Scaber Nestor



Fler som skriver om Almedalen:
Tokmoderaten, Martin Moberg, Politikerbloggen, Terobi, (S)ebastian,

Pinged at Twingly, Intressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0