Nu är psykosen fullständig hos Copyswede - Privatkopieringsavgift på mobiltelefoner.

Läser hos IDG om det fullständiga hjärnsläppet från Copyswede's sida.

Privatkopieringsavgift på mobiltelefoner?!!?!?!?


Idiotpatrasket hävdar alltså att minnet på mobilen kan användas för lagring och därför ska det tas ut avgift.
Nu satan börjar jag allvarligt överväga att faxa en brevbomb till nötterna.

Mina mobilbilder och musiken JAG REDAN BETALT FÖR på min iphone ska ni mångla in pengar för.


Satans avskräde, ni har redan förlorat ert existensberättigande efter all annan skit ni hittat på de senaste åren.
Men nu jävlar ska ni bli personligen återbetalningsskyldiga för pengarna ni stjäl från hårt arbetande folk.



Inlänkningar efterhand:
Sydsvenskan, Jonas Nordström,



Pinged at TwinglyIntressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Lars-Erick F

Men visst är de duktiga! Gäller att utnyttja Ipred på alla sätt...

Men måhända är inte Juholt lika trakterad av att FRA-lagens logik tillämpas på honom. Och hans särbo. Sociogram. Skyldig pga umgänget. Men så är det.

Om inte lagen avskaffas.

Varför skulle makten undantas?

http://lars-ericksblogg.blogspot.com/2011/03/juholt-hans-sarbo-hans-fallskarm-och.html

2011-03-29 @ 14:13:17
URL: http://lars-ericksblogg.blogspot.com/2011

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0