Yttrandefrihet är INTE att låta alla tala överallt. (PP+Windeskog).

Detta är min slutkommentar på diskussionen i Torbjörn Jerlerup's kommentarsfält där en del piratpartister försvarar Nationaldemokraten Jimmy Windeskog's rätt att husera fritt på piratpartiets forum där han länkar till BSS-sidor.



Yttrandefrihet är INTE att låta alla tala överallt och närsomhelst, det är att låta alla ha MÖJLIGHETEN att skapa ett EGET forum där de kan tala fritt.




Jag minns PP's forum 2008-2009, det sprudlade av liv och framtidsutsikter, numera är det närmast jämförbart med en öde version av flashback.

Hitta tillbaka är ni snälla, ni behövs i svensk politik.




Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Henry Rouhivuori

Jag huserar på piratpartiets forum. Den äras en egen flik i webbläsaren som är igång 24/7.



Jag har då inte märkt av att Windeskog får stort utrymme, snarare är det typ i samband med opinionsundersökningar han kommenterar. De kommer som bekant en gång i månaden.



Nyhetsdelen har fått ett lyft men om det sker en livlig diskussion där i klass med 2008-09 har jag inget grep om.



Aktiviteten inom partiet har sjunkit och det förvånar mig inte alls om medlemsantalet sjunker ännu en gång på (två-)årsdagen av tingsrättsdomen.



En sak som skulle tända en gnista vore om PP tar mandat i vgvalet och därmed blir en snakis i gammelmedia om än kortvarigt.

2011-03-25 @ 12:03:48
URL: http://www.ingsoc.eu/
Postat av: Rubeningelin

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2011-11-29 @ 05:41:45
URL: http://rubeningelin.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0