Mata inte trollen.

Massmedia var några dagar efter oss i bloggsfären med att hitta till APB-bloggen (ett förfarande som börjar bli ganska vanligt)

Själv har jag redan hunnit förlora intresset för den, visst var det kul att se i skrift vad Pontén har sagt i TV och i press, men utöver det är det varken välskrivet eller speciellt intressant.

Så.

De skrev.

Jag såg och kommenterade.

Men jag ser inga speciella skäl till att fortsätta ge uppmärksamhet åt det hållet, "mata inte trollen" s.a.s.


Fler om APB och fildelning.
Livbåten, Sydsv, Beelzebjörn, SvD, Isberg, Dexion, Opassande.

Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,


Kommentarer
Postat av: Qeruiem

Mjo, jag är på din linje. Jag har funderat på att kommentera dem och förklara var jag anser att de resonerar åt skogen, men dels skulle det innebära att de fick oförtjänt mycket uppmärksamhet, samt länkar från mig, och dels så verkar de inte acceptera pingbacks så länkkärleken vore synnerligen ensidig.



Det där känns mer som en megafon än en äkta blog, ett försök till propagandakanal i trogen gammelmediastil, fast förklädd i blogformat, utan någon större infrian av löftet om den utlovade dialogen.



"Trollen ska inte matas", sa Bull.

Postat av: Anders

Troll var ordet.

2010-02-12 @ 02:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0