Julen räddad, frakten gick snabbare än förväntat

Japp, det är de 3 exemplaren av Henrik Alexanderssons "Bloggen som politiskt vapen" som jag beställde häromveckan.
När jag beställde dem stod det att de inte skulle dyka upp förrän efter jul, men sepåfan.
Kollade i brevlådan och där låg dom.

"men vafan, det är ju lördag?" kanske ni tänker nu och jag håller med, jag kollade brevlådan vid 14.00 igår och då var den tom.
Så sen brukar inte posten vara härute.
Så, det blir en till mig, en till min moster kommunalpolitikern och en till min syster.


Vill ni beställa den själva så tryck på bilden så kommer ni till beställningssidan.






Pingat på intressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0