Säljes: 8st böcker och 4DVD-skivor.

Böcker:
Ondskan

Vendetta

Ingen mans land

I hennes majestäts tjänst

En medborgare höjd över varje misstanke

Madame Terror
Tjuvarnas marknad
Fienden inom oss

DVD-skivor:
Coq Rouge
Den demokratiske terroristen
Hamilton
Ondskan


Säljes pga författarens fullkomligt imbecilla inställning till rättsamhället.

En gång såg jag upp till författaren och när man läser boken "Fienden inom oss" så begriper jag inte hur författaren kan ta ställning för den rättsvidriga IPRED-Lagen.

Jag rekommenderar författaren att läsa den boken igen, kanske författaren då ser att boken kan appliceras på mer än en företeelse.




pingat på intressant.
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: calle

Bara jag som tycker insamling och bokbål vore bättre?

=)

2008-11-25 @ 19:16:15
Postat av: Anonym

Jag hade funderingar på det, men jag klarar inte av synen av brinnande böcker.



Påminner för mycket om mänsklighetens mörkare stunder.

2008-11-25 @ 19:27:21
Postat av: Sgt Pepper

Lite lustigt att förlaget som gett ut Madame Terror heter Piratförlaget!!

2008-11-25 @ 21:36:46
Postat av: Sgt Pepper

Sorry, "Fienden inom oss", skall det vara.

2008-11-25 @ 21:52:44
Postat av: Björn Felten

@Sgt Pepper:



Även Madame Terror. <a href="http://felten.se/jg.jpg">De ljusa böckerna här</a>, dvs. Hamiltonsviten, är utgivna på Norstedts och Pan, alla de mörka till höger på Pirat.

2008-11-26 @ 03:52:45
URL: http://felten.yi.org/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0