Lördag, sportdags, många intressanta matcher.

Blackburn - Arsenal.

Arsenal till 1.85 är spelbart faktiskt, Blackburn är helt enkelt inte i samma klass.
Hade det varit stryktipset hade jag halvgarderat av rent vinstintresse.

Sen är det lite dött i PL, Liverpool - ManU har redan börjat och jag spelar aldrig på matcher där de möts ändå.



Ipswich - Reading i championship är intressant, hjärnan säger Reading, hjärtat säger Ipswich.

Det blir krysset till 3.20 utan mer motivering än så.


Sedan får vi leta oss utanför Engelska ligorna för att hitta intressanta spelobjekt.



Trippeln hittar jag i Spanska och Italienska ligan

Valladolid - Atletico Madrid, 2.20 på tvåan är taget.
Villareal - Deportivo la Coruna, 1.85 på ettan är mer tveksam, men jag spelar det.
Palermo - Roma, 2.20 på Romavinst.

Jag gör för ovanlighetens skull ett trippelsystem, jag tar in Juventus - Udinese till 1.55 gånger pengarna också och får några riktigt bra oddslappar.

Sammanlagt blir det 12 euro i insats med möjlighet till över 125 euro tillbaka.



pingat på intressant

Läs även andra bloggares åsikter om  , , , , , , , , ,



Och här är favoriterna.

Fotboll.
Premier League - Chelsea FC
Championship - Ipswich Town (om Ipswich går upp i Premiership byts Chelsea ut, det är bara ett reservlag.)
Allsvenskan - Malmö FF
Spanska Ligan - Villareal CF
Italienska Ligan - Juventus

Övriga Lagsporter.

Hockey - Leksand IF
Bandy - Boltic/Göta *
Am.Fotboll - Denver Broncos


* BolticGöta är en av Sveriges anrikaste klubbar och befinner sig just nu i ekonomisk kris, om man vill kan man sätta in en slant på bankgirokonto 283-6880 för att rädda den från undergång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0