Bleed for me.

Igår hittade en god vän denna på youtube.
En av 90-talets giganter inom svensk goth-scen.

Preachers of Neverland - Bleed for me.



Får extrema nostalgikänslor och har ståpäls över hela kroppen.


Sedan vill jag pusha för Ashes and Rain som varit nere i Italien och spelat in skiva, lyssna på dem på deras myspace-sida.

En låt som jag hoppas finns med på skivan är "My Winter", med få undantag är det den bästa låt inom den genren jag hört.



Pinged at TwinglyIntressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men just nu blöder mitt hjärta mera för liberalismen.

Ted Kennedy död, den siste av Kennedybröderna.

Av media uppmärksammat, men knappt alls av svenska politiska bloggare.

Ett tecken på ren okunskap, eller på att liberalism, som vi i vart fall tidigare känt den, sitter mycket trångt just nu?

Postat av: Gennycide

Äh, vem bryr sig om politik? De verkar mest bara göra ett märke i historien, men man hör inte tillräckligt vad de faktiskt åstadkommer...nej, fram för mer goth a la Preachers of neverland och Ashes and rain, de har säkert minst lika många politiska åsikter som andra mediapersoner...tex Reinfeldt, haha

2009-10-08 @ 23:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0