Sommarens "Gå bort-present", Bok eller Bordsfläkt?

Idag var det som vanligt gassande hett och jag sade halvt på skämt på twitter att jag ansåg att sommarens "gå bort-present" är en bordsfläkt.

Nu har detta blivit en tävling hos bloggen "sjumilakliv" och jag är inte sen med att plocka upp handsken.

Så, vad är sommarens Gå Bort-Present?


Bordsfläkt eller en bok?






Här har vi fler som gillar bordsfläktar :)
Mcus, Näthatarna, Amle, Hannes & Caroline.

Pinged at Twingly, Intressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Sgt Pepper

Ja om valet står mellan en bordsfläkt eller en bok av Jan Guillou torde ju valet vara enkelt!

2009-06-02 @ 10:02:24
Postat av: Yamiko

Böcker har jag gott om. En bra bordsfläkt skulle däremot behövas. :)

2009-06-02 @ 10:18:56
URL: http://yamipanda.blogspot.com
Postat av: Mcus

Hittad en billig och bra på Clas Ohlson :). Tack ändå för tipset

2009-06-02 @ 10:27:44
URL: http://mcus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0