"Jag Vill" får jag höra från 3-åringen också, men det är lång väg till att faktiskt få.

Jag kan inte låta bli att se en parallell mellan Anders Borgs utspel om att vilja höja a-kassegränsen och treåringens "Jag Vill" om ... ja det mesta egentligen.

För han vet inte när han vill göra det, var en gräns ska dras eller kan/vill berätta om han har backning av någon annan.

Vilket är lite som treåringen som först frågar mamma och sen mig om godis eller något annat hon vet inte kommer att hända, men hon försöker ändå.


Så Anders.
Bra försök, men inget godis till dig.
Hoppas bara inte du lägger dig ner på marken och skriker som våran trotsare hemma...



Storstad, Röda Berget, Mitt i Steget.


Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0