Sveriges sämsta köp, på många vis.

Bilden nedan föreställer ca 1kg guld, men jag tror det har stora likheter med "Inca-Guld", stor otur om någon utom ägaren bär det.

För detta är HA-guld.





Visst, det ligger på fogden och det ska ut på auktion, det är guld och ganska så pråligt.
Men jag har en svag känsla av att ingen är så våldsamt intresserad av att köpa det, kanske rikskrim för att leta DNA då.


Hursomhelst så är det min rekommendation att man håller sig tyst när objekter ropas ut.



Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ha ha!

Lite komiskt faktiskt, men jag lovar: Jag skall INTE bjuda på guldet!

;)



Ps: Jag har flyttat, från ProjektPåRiktigt och lämnat alias "urban cat", finns på ny adress!

2010-04-30 @ 19:59:27
URL: http://cattisb.wordpress.com/
Postat av: Siobhan

Är detta en hint om vad du vill ha i födelsedagspresent på måndag?

2010-04-30 @ 21:43:15
Postat av: scaber nestor

Nej tack hjärtat, jag vill gärna ha kvar mina knäskålar.

2010-04-30 @ 22:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0