Lunarstorm 2.0 (facebook).

Fått lite gnäll över att jag delar med mig av länkar och bjuder in till grupper lite då och då.
Skrev på väggen min åsikt om det, men kan lika gärna skriva det här också.

--------------

Detta är väldigt enkelt, jag delar med mig av det mesta som jag tycker kan vara värt att dela med sig av.

Vad gäller vargfrågan och integritetsfrågor kan inte en enda av er missat var jag står.
Står ni inte ut med att det dyker upp en delad länk då och då så kan jag med glädje göra vänskapen till en "pre-facebook"igen.
Ingen tvingade er in i detta Lunarstorm 2.0 och ingen tvingar er att vara kvar.

Facebook är en sandlåda för halv- och helvuxna och den har alltid varit full av saker som en del anser stötande och många tycker är störtlöjliga.

Men de flesta är överens om att det är ett kul ställe att vara på.




Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0