Stora Bloggpriset - vilka vinner?

Idag är det Stora Bloggpriset-galan, med pompa och ståt ska några stackare utses som bäst av alla bloggare 2009.

Jag personligen gissar på att de 7 jag fick med av mina nomineringar blir de som vid kvällens slut står med blommor på podiet.



Kulturbloggen - Nöje och Kultur

Style by Kling - Mode

Robert Laul - Sport

Heja Abbe - Vardagsliv & fritid

Farmor Gun i Norrtälje - Politik & Samhälle

Tommy K Johansson - Prylar & Teknik

Husligheter - Design & Inredning



Jag menar, något annat innebär ju att jag skulle ha fel och som ni alla vet överträffas bara min gudomliga ofelbarhet av min ödmjukhet  ;)


Höll på att glömma.
Ska det inte delas ut ett specialpris?
Isf gissar jag på att mymlan vinner det, kan inte finnas någon annan anledning till att hon inte är med bland de nominerade i kategorierna vardagsliv och politik.



Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0