FRA-Leken

Följer personer (vars bloggar jag glömt att jag läst) exempel.

Nu ska vi leka en fin liten lek som heter FRA-Leken. Den går ut på att en bloggare skriver något genant och sedan ska alla andra som läser detta värdera hurvida detta har någon relevans för Rikets Säkerhet och skall sedan om det inte har det (vilket är troligt) försöka glömma bort den pikanta detaljen.

Om du inte lyckas glömma bort den så har du automatiskt förlorat. Om du läcker uppgiften till någon annan har du också automatiskt förlorat. Glömmer du bort uppgiften kan du med stolta steg gå till Lovön och söka jobb på FRA - om du ens då kommer ihåg att du kan glömma bort en generande sak om någon du känner.



  • När jag blir skitfull tappar jag mitt lokalsinne helt och ofta ett klädesplagg på köpet, vet inte hur många gånger jag kommit hem efter en krogrunda utan strumpor eller skjortlös.
  • Min första bostad i Göteborg var hissen på våning 7 i Femmanhusets parkeringshus.
  • Jag gillar inte myror, gillar verkligen inte myror....
  • När jag hade det bäst ställt hade jag tillgångar på runt 450.000, när jag hade det sämst ställt hade jag skulder på runt halvmiljonen. Nu ligger jag på plussidan igen, men inte med stor marginal, kanske en månadslön i buffert.



Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Thomas Tvivlaren

Trackbackar manuellt:



http://www.thomastvivlaren.se/2010/01/tomtelobbyism.html

2010-01-10 @ 13:51:57
URL: http://www.thomastvivlaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0