Väck med all plågsam blygsamhet - Här är min blogg och den är jävligt bra.

Vad är en bra blogg? undrar Kent Persson.

Här är svaret.
Detta är en förbannat bra blogg.

Skit i all falsk blygsamhet, har du en bra blogg så var stolt över det.


Jag gillar min, den har ett bra namn, bra innehåll och uppenbarligen finns det folk som gillar den eftersom jag (utan netroots, alliansens motsvarighet och andra bloggsamarbeten) når högt upp på såväl besökslistor och inlänkningar.

Kolla bara som jag kämpar med den!


(i själva verket har jag precis burit en säng 3 våningar)



Här är några som också borde vara lika nöjda över sin blogg som vad jag är över min.

mmk, kandidat 42, jens odsvall, SMK, Anders S, OlofB, PåRiktigt, Laakso, Livbåten, Troberg, Farmor Gun, Lars-Erick, Mark Klamberg, Opassande, Skivad Lime, futuriteter, Martin Moberg.



Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: annarkia

Jag är en av dom som gillar din blogg. :)

Du skulle få en mer rättvis besöksstatistik och hamna mycket, mycket högre portalernas listor över besöksstatistik om du klistrar in koderna på alla sidor. Nu registreras endast besök på startsidan.

2010-07-03 @ 17:40:01
URL: http://annarkia.se/
Postat av: scaber nestor

Ok.



Hur gör man det?

2010-07-03 @ 23:13:08
Postat av: larserick

Helt rätt Scaber! Du har en bra blogg! Mycket bra.

Och jag skäms inte över min heller. Trots att jag inte ingår i ngt "automatiskt" länksystem... som ger gratispoäng.

Dessutom så följer en stor del av de bloggar du nämner, och menar att de är bra också.

2010-07-04 @ 20:56:37
URL: http://lars-ericksblogg.blogspot.com
Postat av: Mannan

hihi det där var en väldigt bra illustration för uttrycket "i sitt anletes svett" ;)

2010-07-09 @ 14:24:37
URL: http://resurspank.blogspot.com
Postat av: annarkia

Så här gör du när ska klistra in koderna:

1. välj desin

2. välj kodmallar

3.välj sida ex arkiv sida

4. scrolla ned till <div class="navheader">Länkar</div>

<ul>

här klistrar du in samtliga koder till de topplistor du är intresserad av.

5. kopiera koderna och gå vidare till inläggsidan etc dock ej framsidan då du länkat koderna dit redan



Nu kommer du att snabbt klättra på listorna :)

2010-07-11 @ 20:48:14
URL: http://annarkia.se/
Postat av: Anonym

1. design ska det stå



Kanske måste du också och lägga in <br/ > efter varje topplista för att det ska se snyggt ut.

Lycka till!

2010-07-11 @ 20:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0