Hälsosam kritik inom allianserna.

Maria Wetterstrand vill se det socialdemokratiska maktmonopolet krossat, Fredrik Reinfeldt vill sno kvinnorna från sossarna, som i sin tur ökar i väljarsympatier utan att egentligen ha gått ut med något, Ohly positionerar sig inom energipolitiken, Folkpartiet och centern är grumse på Reinfeldt för att moderaterna helt plötsligt gör egna utspel och kristdemokraterna..... jag vad Kd gör vet jag inte riktigt, letar fortfarande efter verklighetens folk kanske?


Hursomhelst är det skönt att se lite partipolitik igen efter en tid med pissetråkigt "åh vad vi vill hålla ihop".

PS.
Hittade denna ledare från GP som bara kan vara beställd av Schlingman, för jag har inte sett maken till plattityder sedan sist jag öppnade smålandsposten.




Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0