Bloggkärleksveckan.

Via Satmaran får jag reda på att bloggen "Den nakna sanningen" har utlyst denna veckan till Bloggkärleksveckan.

Tycker det är en bra idé och det ger mig också möjlighet att länka till bloggar jag missat under en tid nu.


Jag öppnar med en spark i röven på Erik Hultin (C), som inte haft ett inlägg sedan 12 April.
Kom igen nu, utan nätet blir det svårt att ragga personröster åt dig.


Lars-Erick Forsgrens blogg är en ofta förbisedd liberal blogg, som borde vara uppe i klass med Mark Klamberg (fp)och Amanda Brihed (fp), som iom detta också får lite länk-kärlek.

När vi ändå är inne på liberaler så får jag slå ett slag för Staffan Danielssons (c) blogg, han fick min nominering till årets bästa politiska blogg, vid Stora Bloggpriset -2009, och hans kommentarsfält gör mig fortfarande grön av avund, sen visar det sig att det finns lite "pirat" i honom, efter att han ha testat Mikael Nilssons (MiniMaliteter) förbättrade valkompass, något som jag tror kan väcka lite känslor i en del läger:)



Sen har vi lägret med mer personliga bloggar, På Riktigt (tidigare ProjektPåRiktigt) tuffar på och är en klart läsvärd blogg.

"Hatter" beskriver hur den katolska kyrkan behandlar ensamstående mödrar i sitt inlägg "Vi är inte välkomna i kyrkan"


Vi avslutar med en kort lista på läsvärda bloggar:

Stockholm enligt Ankersjö, Svensson, Viktor Tullgren, Arkelsten, Yami och Pandorna, Martin Moberg, Enligt Min Humla och Johan (Mitt i Steget) Westerholm.

Självklart finns det fler, men er länkar jag ju till hela tiden :)


Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,


Kommentarer
Postat av: Vilket roligt inlägg

Uppmuntrande och roligt inlägg. Hoppas de fick en knuff i rätt riktning!

2010-05-27 @ 13:39:56
URL: http://www.kakafoni.se
Postat av: A

god middag! ")

2010-05-27 @ 13:49:50
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Lilian

Underbar blogg :O

Kika gärna in i min blogg och ställ en fråga på min frågestund :)

2010-05-27 @ 14:09:27
URL: http://onlythewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0