Vånevik, en otroligt vacker plats för eftertanke och inspiration.

Vånevik, längst ut på Näsudden utan någonting mer än en remsa mellan mig och Östersjön.


(Bild av Hasse Broms)

Jag kom hit när det redan var halvmörkt, så jag lånar bilden tills jag tagit något eget, men det ser verkligen ut så här.


Här ska jag försöka skriva ihop en arbetarrättspolitisk teori som går ihop med såväl en aktiv privatiseringspolitik med socialliberalism i grunden.

Tog med whisky (Highland Park) och rödtjut (Montecillo), senare idag sticker jag in till Oskarshamn och skaffar ved till braskaminen och mat för hela veckan så jag inte behöver åka in igen.



Hursom så kommer jag att hyra denna stugan fler gånger, bara att kliva ut på bryggan och allt som hörs är lite vågskvalp är något helt annat än lägenheten inne i centrala Malmö där det aldrig är tyst.
Hoppas jag inte blir galen i slutet av veckan bara.




Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Staffan

Nån borde photoshoppa in dig i filmaffischen från The Shining :) .

2010-11-16 @ 06:42:13
Postat av: fanny

Mysigt. Jag skulle dock aldrig våga spendera natten ensam i något ensligt hus.

2010-11-16 @ 11:46:15
URL: http://arsinoe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0