Jag deltar i Mustaschkampen! (alternativ rubrik - betala eller nån dör)

Japp, jag ställer upp med min skäggiga nuna i mustaschkampen.



  • Om 100 personer skänker (minst) 100kr var garanterar jag att behålla helskägget ytterligare en månad
  • Om 200 personer skönker (minst) 200kr var behåller jag helskägget i 3 månader.
  • Om 500 personer skänker minst 200kr var så blir skägget kvar året ut!
  • Om min insamlingssida skulle nå det osannolika målet 500.000kr blir det noll ansning till nästa års mustaschkamp.


SÅ KOM IGEN NU!!!
Från första till sista maj pågår tävlingen!

SMS:a BESEGRA 4919 till 72988 för att skänka 50 kr till insamlingen. Om du skriver in ditt namn efter insamlingens idnummer kommer det att synas på gåvan. Annars blir din gåva presenterad som anonym.
Exempel: BESEGRA 4919 Johan Ek



Dessa vill jag utmana först och främst!


Fredrik Reinfeldt
- Skallig och helskägg skulle du passa i!

Håkan Juholt
- Han borde kunna utveckla snorbromsen till nåt ordentligt.


Sen några som står lite närmre.


Erik Hultin - kom igen nu, jag ser att du har ansiktsbehåring!

Jan-Inge Flücht
- ingen aning, men jag förutsätter att du har nåt på överläppen.

Kent Persson - Ser lite väl baby-len ut i fejset, men nåt borde du åstadkomma.

Lars-Erick Forsgren - har du inte utvecklat skäggväxt än så är det dags nu!

Mark Klamberg - har jag sett ett 6-timmarsstubb på, så kör hårt.

Torbjörn Jerlerup - Borde också kunna skugga halsen med ett rejält helskägg!

Mattias Juelsson - skulle passa i en fin tangorabatt.

Micke Gajditza
- kan bli intressant att se fjunen växa ut på.

Magnus Orest - har redan en imponerande mustasch, men den kan bli större :)

Erik Laakso
- du har nog lika stort försprång som mig :)




Länkar runt lite för spridning!
annarkia, farmorgun, MMK, Gothbarbie, Camilla Lindberg, AFS, federley, isobel, fru blom.
DI, DT,
Pinged at TwinglyIntressant
, , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Lars-Erick F

Haha. Tar en massa tid att raka sig.... Och - i och för sig hade jag mustasch några år i min ungdom (nåja, i din ålder kanske) men trivdes inte i det.

Näe, känns inte bra alls med skägg av ngt slag i ansiktet. Är jag orakad några dagar så beror det på att jag inte orkat, t ex pga feber el likn. Så jag avstår gladeligt. Känns så skönt att vara nyrakad.

2011-05-01 @ 19:14:07
URL: http://lars-ericksblogg.blogspot.com/2011
Postat av: Erik Laakso

Självklart är jag på och jag måste verkligen berömma ditt vackra skägg. Om jag var du skulle jag, oavsett resultat i insamlingen, behålla det skägget för gott.

2011-05-01 @ 22:01:11
URL: http://eriklaakso.voltaire.se
Postat av: Calle Rehbinder

Jag har ju redan skägg och mustasch, så jag är utom tävlan här - men ett så stiligt och majestätiskt skägg som ditt, det klarar min glesa skäggväxt aldrig av...

2011-05-02 @ 13:13:07
URL: http://tantrikblog.wordpress.com/
Postat av: Michael Gajditza

Jag tänkte jag skulle köpa mig fri från den utmaningen.....

2011-05-04 @ 14:48:00
URL: http://blogg.aftonbladet.se/21909/
Postat av: scaber nestor

Varsågod :)

2011-05-04 @ 17:57:15
URL: http://scabernestor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0