The Most Independent Blog Awards 2011.

Efter Mina Moderata Karamellers påstående häromdagen att vara Sveriges mest oberoende bloggare efter att ha blivit beskylld för att vara en partimegafon har övergått till att bli en tävling, anordnad av Johan "Mitt i Steget" Westerholm och Fredrik "Tokmoderaten" Antonsson.

The most independent blog award 2011.


Bland de nominerade i första rundan syns Krassman, Mary Jensen, Peter Högberg, Peter Johansson, Cornucopia? och Alexandra Heinerstam.


Dessvärre har dessa ingen chans, för deras politiska åsikter är väldigt beroende av vad deras partitopp bestämmer sig för!

Medan jag faktiskt skapar mitt partis politik.

Så vinnaren är självklar.

Jag är den mest oberoende bloggaren alla kategorier 2011.





Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Mary

Jag är inte beroende av vad mitt parti tycker - jag tycker som det. I de allra flesta fallen...

Postat av: scaber nestor

Helt riktigt Mary, det finns en he del jag håller med om också inom moderat politik, likväl så finns det bra delar i många partier.



Men i LibDem är jag med och skapar politiken.

2011-04-16 @ 21:24:39
URL: http://scabernestor.blogg.se/
Postat av: Nemokrati

Jag håller med dig. Betydligt mer oberoende än någon av de ovan nämnda (möjligen med undantag av Cornucopia).

Scaber Nestor för mest oberoende bloggare 2011 (förutom mig själv då förstås, vi kan dela på förstaplatsen, jag är inte knusslig).

2011-04-29 @ 01:00:20
URL: http://komigenuva.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0