Birro vs Betnér - Nu är Birro ledsen (igen).

Magnus Betnér var tydligen taskig mot Marcus Birro i ett twitter.
Så här löd twittret:

"Marcus Birro med på samma plan, så idag är det inte bara dåligt med en crasch.”

Och här blev tydligen Birro ledsen (igen, han har en tendens att bli det, eller upprörd).
Detta tolkade Birro som att Betnér önskade livet ur honom.

Så här skriver Birro sedan han meddelat sitt uttåg ur Twitter:

"– Han kör sin grej hur mycket han hatar, att jag skulle dö i en flygolycka och sådana saker. Min familj läser det här. Ska jag behöva sitta och förklara för dem varför folk skriver så?


Jag får faktiskt hålla med Magnus Betnér, Birro är en offentlig person som lever och tjänar pengar på att skapa debatt.
Tål han inte att få mothugg får han byta yrke.



Fler på ämnet:
Susanne Nyström om tuppfajten som får Birro att lägga ner sitt twittrande och Betnér att...fortsätta som vanligt.



Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: fanny

Marcus Birro är en riktig pajas. Men jag kan nog hålla med honom om att folk går på en aning för hårt.

2011-01-23 @ 13:16:40
URL: http://arsinoe.se
Postat av: MB

Varför diskuteras inte det som Birro skrev? Det som kritiserades? Mycket märkligt.

Postat av: Bimbo Boy

Ja, vad ska man säga? :P Du minns väl Birros utspel om transpersoner: http://bimbo84.blogspot.com/2010/08/homo-bi-och-vad.html



Det kallar jag fördomar!

2011-01-26 @ 20:01:31
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0