FRA-Leken 2011

Emil Isberg utmanar oss på FRA-Leken 2011.

"Välkommen till 2011. Förra året, ungefär vid den här tiden, lektes FRA-leken och eftersom jag inte tänker glömma politiska lekar tar jag upp det i år igen. Jag utmanar alla politiska bloggare att göra samma sak, att ta upp pinsamma händelser från skribentens bakgrund som inte är något hot till rikets säkerhet och hoppas på att läsarna glömmer bort det."




-------------

Nu ska vi leka en fin liten lek som heter FRA-Leken. Den går ut på att en bloggare skriver något genant och sedan ska alla andra som läser detta värdera hurvida detta har någon relevans för Rikets Säkerhet och skall sedan om det inte har det (vilket är troligt) försöka glömma bort den pikanta detaljen.

Om du inte lyckas glömma bort den så har du automatiskt förlorat. Om du läcker uppgiften till någon annan har du också automatiskt förlorat. Glömmer du bort uppgiften kan du med stolta steg gå till Lovön och söka jobb på FRA - om du ens då kommer ihåg att du kan glömma bort en generande sak om någon du känner.


  • När jag blev skitfull förr tappade jag mitt lokalsinne helt och ofta ett klädesplagg på köpet, vet inte hur många gånger jag kommit hem efter en krogrunda utan strumpor eller skjorta.
  • Min första bostad i Göteborg var hissen på våning 7 i Femmanhusets parkeringshus.
  • Jag gillar inte myror, gillar verkligen inte myror....
  • När jag hade det bäst ställt hade jag tillgångar på runt 450.000, när jag hade det sämst ställt hade jag skulder på runt halvmiljonen.

Några av de som lekte förra året:
Livbåten, J R L, Gonte,

Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0